Zdravím všechny atletky a atlety našeho oddílu!

Je to neuvěřitelné, ale již 3 týdny jsme se neviděli na společném tréninku. Jsem moc ráda, že jsem potkala při procházce některé z Vás v pohybu, Nikču a  Honzu. Za mě, velká pochvala oběma. Určitě nebyli sami a mnohým z Vás pohyb chybí a s rodiči zavítáte do přírody pěšky, na kole nebo na kolečkových bruslích. Každý pohyb se počítá. Doteď jsme Vás nechtěli zatěžovat tréninkem, protože jsme jednak nevěděli na jak dlouho budou sportoviště zavřené a jednak jste byli jistě zavaleni školními povinnostmi. Určitě jste si udělali během tří týdnů v plnění školních úkolů systém. Kdo ne, máte ještě šanci, jinak budete mít problém. Možná, že si nevíte rady, jak vyplnit čas a sport Vám chybí. Proto jsme se rozhodli pro Vás připravit tréninkový plán, díky kterému po skončení karantény vyběhneme na dráhu v plné kondici. Trénink je připravený pro všechny kategorie. Dávkování si upravte podle Vašich schopností. Na každý týden jsem připravila 3 tréninky. Ideální by bylo splnit je v PO, ST, PÁ. Všechno je dobrovolné a záleží na chuti, podmínkách a zdravotním stavu. Pokud čtete tento článek, předpokládám, že jste na internetu a můžete si otevřít připravené  odkazy.  Budu moc ráda, když se při sportování natočíte a pošlete krátké video abych viděla jak Vám to jde.

Na liště vpravo je nové okno Trénink karanténa 2020, kde najdeme všechny informace!!!

Tak hurá do trénování!

Milí atleti a atletky!

V souvislosti s vládním nařízením se od 16.3.2020 do odvolání ruší veškeré tréninky. Snažte se tento čas využít k protahování a zpevňování těla aspoň doma. Opatrujte se.

     

Zimní tréninky v tělocvičně jsou zaměřené na všestranný rozvoj tělesné zdatnosti všech atletů. Formou her rozvíjíme rychlostní předpoklady, odrazové schopnosti, sílu paží, ale i obratnost  nebo startovní reakci. Děti jsou soutěživé a hry je vždy baví. Je výborné, že se děti učí při různých hrách spolupracovat a pomáhat si. Během cvičení ve dvojicích se musí přizpůsobit schopnostem druhého a tím rozvíjí empatii. Parta se stmeluje při míčových hrách, kdy se vymýšlí strategie a taktika hry. Míčové hry, které jsou pro atlety vzácností jsou velmi oblíbené. Protahování rostoucích svalů je nedílnou součástí každého tréninku, ale některým roste i tělo, tak je to pro ně trochu náročné. Hlavní je, že je to pro nás zábava a že se na sebe těšíme. Tak  ještě 2 měsíce a vyběhneme v plné síle na dráhu.laughing

Žáci a žákyně vyzkoušeli svou formu na halových závodech. Vyzkoušeli si halu na Strahově, závodili v hale ve Stromovce, ale i v tunelu na Julisce. Nejlépe si vedl Honza Žilina. Zlepšil si výkony hned ve dvou disciplínách. V běhu na 800m dosáhl času 2: 35,24 minuty a v běhu na 60m překážek stlačil čas až k 10 s , 10, 29s. Honzo, super. Filip Bradáč si zazávodil nejvíc. A některé výkony byly výborné. Časy na 60m 8,81s a v běhu na 60m překážek čas 11,87s jsou velkým příslibem do všech jarních soutěží. Ještě se mu podařilo několikrát překonal 4m v dálce. Nejvíc 4,20m. Filipe, paráda. Matouš Horsák běžel dobře 800m a byl z toho osobák 2:49,03 minuty. I čas na 60m překážek 12,93 není špatný. Z děvčat si nejlépe vedla Matilda Briglová ve skoku vysokém 141 cm a běžela bezvadně 60m za 8,90 s. Máťo, prima. Valerie Klimjuková se dostala poprvé pod 10 s v běhu na 60m, 9,80s. Jen tak dál.......

Ani ostatní nespí, trénujeme. Ale už se začínáme těšit na jaro a dráhu.

Podkategorie

Členské oddílové příspěvky jsou stanoveny na období září 2019 - červen 2020 na výši 4500,- Kč

 

Pro stávající členy v případě platby do 1.10.2019 sleva ve výši 400,- Kč.

 

Úhrada členských příspěvků bude probíhat jednorázově v plné výši. Neponižujeme platby v případě, pokud děti navštěvují trénink jedenkrát týdně.

 

V případě úhrady členských příspěvků za více dětí z jedné rodiny, se u každého dalšího z dětí příspěvek ponižuje o 500, - Kč.

 

Členské příspěvky na výše uvedené období je třeba uhradit do 1. října 2019.

Potřebné údaje při platbách převodem na účet vyplňujte pečlivě.

Ti, jejichž platba nebude identifikovatelná, budou bráni, jako neplatiči.

Úhrada členských oddílových příspěvků se provádí převodem na účet:

Bankovní spojení : UniCredit Bank

Číslo účtu : 2113508248/2700 

Variabilní symbol : rodné číslo do lomítka a v poznámce uvést celé jméno člena

Nejsme plátci DPH.

Tak hurá do trénování

Rámcová pravidla pro trénink

  1. Rozcvička:

   Na začátku se vždy rozcvičte. Všichni to umíte.

Hlava, ruce, ramena, trup, nohy nebo podle videa

  1. Hlavní část:

    Cvičte přesně podle návodu  

  1. Závěrečná část:

Každý trénink zakončete protažením.

Hlavní pozice:

a/ dřep na plných chodidlech

b/sed roznožný, předklon

c/překážkový sed, nezapomeňte vyměnit nohy

d/stoj spojný a ohnutý předklon k nataženým nohám

 

Rozpis tréninku 30.3. – 3.4.2020

  1. Rozcvička: taneční

https://www.youtube.com/watch?v=10vVaWfDzak

Našla jsem skvělé cvičení naší reprezentantky v badmintonu Terezy Švábíkové, kterým nepohrdnou ani ostatní sportovci. Proto první trénink na doma je od ní.

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Rozcvička na malém prostoru

Pro atlety skvělá péče o nohy a chodidla

  1. Výlet do přírody s rodiči a se švihadlem

Vždy po 10 minutách si dejte 25 – 50 přeskoků přes švihadlo. Střídejte způsoby přeskakování. Čím delší procházka, tím více přeskoků.

 

 

 

 

 

 

                  Ještě jednou cvičení s Tezezou

http://svabikova.cz/cviceni-na-doma-1/

Tentokrát je to posilování

Cvičení na doma – 2. posilování

 

Rozpis tréninků 6.4. – 10.4.2020

  1. Rozcvička:

https://www.youtube.com/watch?v=WFsuJK8ABu8

Posilování břišních svalů  na adrese  FitnessGo:

https://www.youtube.com/watch?v=bURYSaLl7rE

Dodržujte pokyny instruktorky. Přípravka cvičí s rodiči. Prosím rodiče o kontrolu správnosti cvičení.

  1. Přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=l8lpVqto0gA

https://www.youtube.com/watch?v=MUqcYwr92SI

 

Žactvo: Rozcvička

https://www.youtube.com/watch?v=eBfBpJ6kyjs

Všichni -  Posílení celého těla  

https://www.youtube.com/watch?v=sN6XgeeyXlk

Cvičte počet opakování, které jste schopni zvládnout dobře technicky.

 

 

 

Rozpis tréninků 13.4. – 17.3.2020

I.

Přípravka : https://www.youtube.com/watch?v=VoP0G0BcBPw

 

Všichni:

Protahování končetin

https://www.youtube.com/watch?v=LXE-fYGa5I0

 Pobyt v přírodě dlouhá procházka, kolo, lehký běh.

 

 

  • Rozcvička: Přípravka:

https://www.youtube.com/watch?v=Mf8FYm9NnVM

Žactvo:

https://www.youtube.com/watch?v=G55ajW6UVWE

               Všichni:             

               Protahování a posilování zádových svalů

https://www.youtube.com/watch?v=x2rooOQIEgc

 

 

Statistiky

Počet zobrazených článků
54120

Vyhledat

Český atletický svaz

Pražský atletický svaz